Az előzményekhez olvasd el a múltkori bejegyzést!
No nézzük, mit csinálhatott volna jobban Dénes….igaz, jó sok minden lehetett volna jobb is, de ma kezdjük az elején:
Legyen konkrét célod! Például: „Meg akarom ismerni a munkatársaim véleményét, ők hogy látják”
Azok legyenek ott, akik érdemben hozzá tudnak szólni! Minden nyűge ellenére Laura jelenléte hasznosabb az asszisztensénél.
Határozz meg konkrét feladatot a résztvevőknek! Például Laura megmutathatja, hogy milyen marketing eszközök segíthetnek a megoldásban.
Küldj profi, motiváló meghívót!
Mindezt átgondolva Dénes most másképp indít.
„Üdv mindnyájatoknak! Kíváncsi vagyok, hogyan látjátok az értékesítési nehézségeket, és hogy mit lehet tenni a megoldás érdekében.” Laura, aki most van itt először, biztos benne, hogy a megoldás kulcsa a marketingben van. Így azután 15 percig magánál tartva a szót ismerteti ennek fontosságát, és hogy újsággal és TV reklámmal kell hirdetni. Dóra nem bírja sem ezt az marketinges szöveget, sem Laura végtelen monológjait és azt sem, hogy senki más nem érdekli, így aztán belevág Laura monológjába. Szerinte éppen hogy a pénzügyi kontrollt kellene precízebbé és az irányítást egyértelműbbé tenni. Ekkor Laura szakítja félbe, hogy megint posztokról, „poke”-okról és profilokról beszéljen.
Péter közben elaludt, lehet, hogy jó lenne felrázni valamivel?
Egy hosszú, konfliktusokkal és félbeszakításokkal terhelt óra után Dénes megállapítja, hogy némelyik munkatársa „aaaaannyira faragatlan”……., és hogy egyáltalán nem úgy mennek a dolgok, ahogyan azt tervezte.
Mit gondolsz, most mitől mentek félre a dolgok?